Marketing
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu najdôležitejších častí textu. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie učiva. Text učebnice je doplnený o slovník odborných výrazov.
Po preštudovaní učebnice získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti, prostredie marketingovej činnosti v podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.
Publikácia je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale takisto širokej verejnosti a pracovníkom v oblasti marketingu.
Mohlo by sa vám hodiť
Chaotika - Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch
Philip Kotler, John A. Caslione
7,00 €
Jak sestavit marketingový plán
Jiří Vejdělek
1,50 €
Marketing
Philip Kotler, Gary Armstrong
8,00 €
Marketing (CZ)
Kotler, Philip
20,00 €
Marketingová stratégia
Dagmar Lesáková
1,50 €
Marketingové plánování - praktická příručka manažera
John Cooper, Peter Lane
3,00 €
Medzinárodný marketing
Eduard Urban
1,50 €
Metódy marketingového výskumu
Kolektív autorov
1,00 €
Strategický marketing. Strategie a trendy
Jakubíková, Dagmar
12,00 €